Monday, November 30, 2015

Florida igen

Nu är vi tillbaka i Florida igen. Har varit en väldigt trög start på resan. Lille Anton är sjuk, ev vattkoppor som andra barn på dagis hade precis när vi åkte. Är dock inte helt säker på att det är det. Hans utslag verkar inte klia, och de är inte heller vätskefyllda.

Denna gången hade jag bokat en GMC Arcadia or similar. Istället för bilen jag ville ha fick jag en Hyundai Santa Fe. Bilen duger bra, men hade gärna tagit den jag bokat.

Vädret ligger på ca 25 grader, men det blåser myckeft, och har regnat lite.

Under dagen har vi bara softat. Glömde ta bilder, får ta och skärpa mig i morgon. Dagens höjdpunkt var iaf frukosten, en buffé med mycket frukt och bär. Enda klagomålet är väl priset. $51 för två personer. A åt gratis.

No comments:

Post a Comment