Saturday, December 12, 2015

Stekt

Ida tyckte att skulle åka till en strand och kolla lite. Sagt och gjort, vi hoppade in till bilen och körde till en strand ca 10 min från hotellet. Vi tog inte med oss badkläder.

Jag hade förväntat mig att det skulle vara som på Sanibel och Anna Maria, dvs rätt folktomt, men ack vad fel jag hade. Var "packat", och i mitt tycke för varmt. Blev en väldigt kort promenad som slutade med lite glass.

Efter strandbesöket ville en familjemedlem åka till en galleria, så vi åkte dit. Sagda person hade inte nämnt vad som skulle finnas där, men det var bara lyxmärken. Tur att jag redan är färdigshoppad :)

Appropå inget alls. Under resan har vi haft tillgång till bra wifi på alla ställen förutom hotellet där vi nu är. Av någon anledning säger min telefon hela tiden att jag måste logga in igen. Tur att jag har med mig min lilla reserouter. Den skapar ett wifinät från hotellets trådade uppkoppling.

No comments:

Post a Comment